onsdag 17 mars 2010

Utlottning, jobb....depp

Råkade på en liten utlottning i en blogg, eller ja liten och liten. MASSOR av godis för en scrappare är det ju!

Har kommit av mig lite i mitt scrappande, det har fått stå tillbaka för virkandet. Plus en ommöblering här hemma som inte är klar än har gjort att en del av mina scrapsaker ligger omöjligt till. Kommer inte åt dem.

Skulle vara så himla kul att vinna det här! Nåt positivt i mitt liv.

MÅr inte så jättebra för tillfället. Känner mig mest nere och ledsen. Det är så himla mycket som pågår. Att börja arbetsträna tar på mina krafter, både psykiskt och fysiskt.
Egentligen är det nog kul, känns bra för självkänslan om inte annat. Det är bara så omtumlande. Så många känslor som kommer upp igen. Minnen från förr, hur jag var, hur det var....vem jag var då, vem är jag nu....osv osv osv.

Önskar så jag kunde gråta, men jag kan inte....istället sitter det bara inom mig som en blyklump.

Vem är jag? Vad vill jag? Vad kan jag? Vad förväntas av mig?

Puss på nosen från en ledsen Moster Ninni


3 kommentarer:

  1. Kul att du vill vara med och tävla! :D Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hej Carina. Du får jättegärna kolla i din garnbutik. Garnet är Soft cotton, färg 8843 barkbrunt och parti 9. Trevligt att du hittat in hos mig. Läste lite på din blogg och hoppas att du snart mår lite bättre.
    Hälsningar från Stina

    SvaraRadera
  3. Hej Änglastina! Hoppsan, ja det var ett tag sen det här. Men jag har kollat och de var parti 10 de har här. :-(

    Gjore mitt bästa....men går det inte att få till nåt ändå??

    SvaraRadera