måndag 22 november 2010

Tiden går!

OJ vad tiden går fort!! Insåg häromdagen att jag har inte skrivt på flera månader.

MYCKET har hänt sen sist! Jag är numera en halvtidsarbetande kvinna. Känns riktigt bra!!!

Just nu mår jag bättre än jag gjort på mycket länge. Snart har alla bitar fallit på plats vad gäller intyg och ekonomi efter att jag har börjat jobba. Sånt tar en sån evinnerlig tid känns det som!
Skrev tidigare om att jag opererat min högerhand, carpaltunneln som spökade. För drygt en månad sen gjorde jag min vänster hand. Det känns bra i den. Nu ska det blir skönt att kunna handarbeta utan att domna bort i fingrarna.

Snön är här...mörkret är här.....

men som man säger,

Förbanna inte mörkret, tänd ett ljus.

Och det är precis det jag tänker göra. Tända ett ljus alltså.

Inlägget blev väldigt kort, men kände att jag ville skriva lite iaf....mest för min egen skull.


MM.....det var väl allt för nu..

Kram och puss på näsan från

Moster Ninni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar