tisdag 23 november 2010

NY nalle!

Jaaa...jag har köpt mig en ny nallebjörn. Var jättelänge sen! Egentligen så kanske jag inte direkt samlar på nallar längre, det ligger i träda... men efter att ha sett en sån otroligt söt virkad nalle hos Fröken Elsa, kunde jag bara inte motstå att fråga om jag kunde få adoptera en från henne. Det fick jag. Vilken lycka!

Idag kom hon så hem min lilla Astrid Linnea. Hon är makalöst söt! Bilderna gör henne inte rättvisa, även om hon är galet söt på bilderna. Ja se själva... bilden är lånad från hennes blogg.

Visst smälter man som smör i solsken??

Blir alldeles varm inombords när jag tittar på henne! Det behövs sannerligen idag när det blåser nordanvind!
Nånstans runt en minusgrad är det, men det blåser så det känns ju som tjugo minus.


Brrrr...säger jag bara. Undrar jag om jag ska krypa ihop under en filt i soffan och virka något??


Puss på nosen från

Moster Ninni

1 kommentar:

  1. Hej Carina!
    Såg att du kikat in på bloggen. Kul att du hörde av dig :-) Och du har aldeles rätt, hon en fantastiskt liten nalle.

    Jag hoppas Fröken Elsa kommer att förbarma sig över mig och kanske det kan dyka upp en syster, eller en liten kusin eller så som vill flytta uppåt landet :-)

    Lycka till med din nya familjemedlem :-)Har en liten bild på henne här, så nu finns ni båda i mina tankar *ler*

    Kram Ing-Mari aka MrsShafie

    SvaraRadera