fredag 21 januari 2011

Fredagkväll...

...och jag kan inte riktigt komma igång med allt jag borde.

Har ju så många borden och måsten som bor i mig. Menmen....

Jag borde dammsuga och torka golven, för i morgon kommer kärleken hit igen.

Mm....jo jag nojjade ju i onödan förra veckan. Tänk vad tankar kan spela en ett spratt! Varför oroade jag mig för? Var ju helt i onödan! Blir väl lätt så när man inte har nåt att göra och längtan är alldeles för stor.

Nu sitter jag här, med ett relativt stort lugn inombords. Än är ju allt så himla nytt. Ganska precis 3 veckor gammalt. Känns bara så braaaaa!!!!

Tycker så mycket om honom. Det är så det gör ont i mig. Vill vara nära honom jämt nästan....iaf väldigt mycket. VI tar det dock lugnt, finns inte nån anledning att stressa fram nåt. Vi har tiden för oss sas. All tid i världen.
Det betyder dock inte att jag nästintill längtar ihjäl mig efter honom när han inte är här. HÖr jag hans röst blir jag varm inombords.....när han kallar mig för "gumman" smälter jag ju som smör i solsken. Aldrig har det låtit så gulligt och så rart och fullt av kärlek....

När han är här kan jag inte låta bli att känna på honom, ta på honom....hunger efter hud är stor. NÄrheten känns underbar. Det är kärlek....

Mmm...nog kärleksprat nu.

Var upp till Eurostop idag med syrran. Skulle kolla lite på kläder. Jamen då, för en valross som mig finns det knappt nåt att ta på sig. Hennes hade otroligt lite. Iaf i min smak. Hittade ett par mysbyxor som var ett par nummer mindre än vad jag brukar köpa men sitter ändå helt ok...så länge man har tröjor som går ner över magen och en bit över rumpan.  :-)
Behövde verkligen nya, de andra är så trasiga. Haft dem i flera år!

Hoppas på att HM får in lite nytt snart så man kan förnya garderoben liiiiite iaf. Behöver verkligen nya byxor med, såna att ha på jobbet. MÅste hitta nåt annat än jeans. Men HUR ska det gå till??? Finns ju inte några som jag kan ha!!!!

HIttade två toppar oxå, en svart och en mörkgrå. DYsterkvisten själv verkar det som....men så är det. Enda som jag fastnade för och som satt någorlunda ok på min valrossformade kropp. :-(
Självhatet är stort......

MMmmm...köpte ju svarta strumpor oxå!! haha, tom de är svarta!

I morgon får jag träffa han med stort H igen....min egen lilla kärleksbacill!

2 kommentarer:

  1. Hejsan Carina!
    Stort Tack för den fina kommentaren på min blogg alltid kul med nya läsare!
    Önskar dig en riktigt Glad Påsk!
    Kram Majsan/Ljuuslyktan

    SvaraRadera
  2. Hej, du frågade om väskan på min blogg. Den har tyvärr inget helt mönster. Jag använde mönstret till African Flower som går att hitta lite överallt, tex på Mönsterarkivet. Sen så frihandsvirkade jag resten.
    Kul att du tycker om min blogg,hoppas att du tittar in igen :-)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera