tisdag 20 oktober 2009

en till dag...

har passerat. Inte så mycket att rapportera om. Förkylningen frodas, handen är fortfarande i bandage. En vecka kvar!!!!


På bilden är det Pocahontas som nosar runt i diket, syrrans hund, tillika mamma åt min Rasmus.

Väl hemma igen så hjälpte syrran mig att duscha honom, han var ganska smutsig och full av skräp. Sen satte jag mig och kollade tv, gjorde middag....fifflade med datorn. Kollade runt  på alla fina bloggar...vill oxå virka!!! Har jag sagt varje dag nu, men jag blir galen av att inte få göra det. Är så mycket ideer i huvudet som  vill ut.

Ser fram emot att kanske för första gången på många år, slippa domna bort i fingrarna. Ja åtminstone på högra handen, den andra lär jag ju göra det i fortfarande.

Nej gott folk, natti natti och...

Puss på Nosen

Moster Ninni


Gått en sväng med syrran och våra vovvar. Blött och smutsigt ute, men hundarna njöt och det var ändå skönt ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar