lördag 24 oktober 2009

Jag vann!!!!

Jag trodde väl aldrig att JAG skulle vinna nåt. Brukar inte ha sån tur. Men det gjorde jag, en egen liten lila tentakel från Crochetra som firade 42000 besökare!

Idag har jag virkat klart kroppen jag började med häromdagen, lite knepigt är det med handen i bandage fast det funkar! Har även gjort huvudet, tyvärr hade jag inte översatt resten av mönstret och jag hittar inte boken i röran.
Började ju med ommöblering innan jag opererade handen och jag hann inte klart! Så det är mer än rörigt inne fortfarande.  Nåja, tids nog så.

Grattis till min syster som har virkat en egen liten grå katt!! Den är JÄTTE SÖT!!! Bild kommer vad det lider.

Nu ska jag ta och lägga mig, ska träffa min kompis H i morgon. Äntligen, var SÅ länge sen sist!! Är fortfarande hes, så hur det ska gå ska bli intressant. Vi som har så himlans mycket att prata om. Får väl låta henne prata. 

Puss på nosen

Moster Ninni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar