måndag 19 oktober 2009

Gnäll gnäll

Känner mig ganska sur och grinig. Gråtmild och less. Lite mycket nu.
Handen är i bandage och jag är begränsad av den, måste försöka låtabli att gå i affekt av det. Det går ju över, inte nåt permanent.
I morse vaknade jag med jätteont i halsen!! Halsmandlarna är ömma, trött och hängig. Jamen kan det bli  värre?? Ja, jag kunde ju ha feber, men det har jag inte.

Förösker fördriva dagarna med att kolla på tv:n, hade en massa inspelat sen i somras på dvd hårddisken. Perfekt tillfälle att kolla ikapp sånt. Sen är ju datorn en välsignelse!! Men jag saknar virkningen!!! Om en vecka ska stygnen tas, då kan jag prova iaf. Faaaaaast farbror doktorn tyckte att jag skulle ju inte anstränga handen på 4 veckor.....jaja. Kan ju göra liiiite iaf! :-)

Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova lite. Ta panodil så kanske det går bättre.

Puss på nosen

moster Ninni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar