torsdag 3 september 2009

Give away

well, not on my blog, but on this one  http://bearbits.blogspot.com/
The bear is an abosolute darling, and yes I would really love to have him live with me and the bears. Keep fingers crossed!

Gud vilken söt nalle. Hm, måste kanske ta och göra nån igen?

Folk tjatar lite på mig att jag måste börja sälja det jag gör. Ja kanske det kanske. Måste bara göra egna mönster oxå så jag får göra det med. Det är ju liksom den knepiga biten.

Vad är det då jag kan sälja som jag göra? Virkat av alla möjliga slag...filtar kanske? Väskor? Sydda nallar? Scrappade kort? All of the above? Ja. Faktiskt. Allt möjligt gör jag, när andan faller på.

Nä, nu SKA jag ut. Hunden är alldeles för tålmodig. Han sover så gott här på stolen brevid mig. Min älskade lilla vovve.

Puss på nos

1 kommentar:

  1. Hi Ninni - Just wanted to drop by and say thank you for the link to my blog giveaway! Good luck in the drawing in just a few short days!

    SvaraRadera