fredag 18 september 2009

Tävling

En blogg fyller år, Ulliga gulliga saker  och där är det en utlottning på några söta små virkade pumpor. De skulle jag vilja ha att pryda här med till Halloween. Hmm.....har man tur denna gång kanske?




Annars då? Nja, inte så mycket nytt precis. Fortfarande inte helt ok i halsen, den känns lite skum. Förra veckans förkylning bröt ju inte ut ordentligt så den ligger och smyger istället.

Jag borde, måste ska, vill, STÄDA! Det är kaos här hemma. Har bara ägnat mig åt virkning, som är mycket roligare!

Har inte ens ätit frukost än, har inte haft nåt hemma, men idag trillade det in pengar så nu ska jag handla igen.
Var slut på filen och jag handlade aldrig igår.
Ska på kalas i morgon, pojkvännens brorsdotter fyller år och jag ska även hinna med att göra ett kort till henne. Hur ska jag hinna!!?? Bara att sätta igång mao.

SÅ, over and out.

Puss på nosen

Moster Ninni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar