torsdag 3 september 2009

Sen natt igen

Blir ju galen på mig själv. Att det ska vara så svårt att komma i säng i tid!
Finns bara alldeles för mycket att titta på på nätet. Alla fina virkade alster som folk har gjort. Vill oxå kunna göra så! Eller ja, kan kan jag väl. Gäller bara att sätta sig ner och komma på egna mönster oxå.

Det här är min min hund ( den bruna) tillsammans med sin kullsyster och sin mamma (svarta kopplade) Rasmus, Kendra och Pocahontas.
Kortet är taget i somras uppe vid min och min killes sommarstuga. Åh vad det känns länge sen nu när regnet öser ner där ute och det är ruggigt.
Han tycker för övrigt att det är dags att gå och sova nu.
Summering av dagen: Virkat en till sköldpadda, den här gången åt syrran. Satte dit ögon på mammas som jag gjrode igår, den heter Lilla Blå. Vad syrrans heter har jag inte en aning om  :-)
Virkade lite på en kanin som jag började på för nån dag sen. Mönstren finns i boken Virka Amigurumis. Har nämt den förut, men kan göra det massor av gånger igen. Den är verkligen så himla söt och rar. Och ROLIG att virka ur. Lätt att krypa upp i soffhörnet och lägga den på knät och virka av hjärtans lust.
.... och nej, jag har inte betalt för att säga det där. Jag gillar boken så mycket så jag säger det ändå.  :-)
NU är det dags att sova. Bättre sent än aldrig.
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar