onsdag 30 september 2009

Tävling

Ida's kreativa firar 20000 besökare, och hon lottar ut ett par supersöta torgvantar!


Själv har jag haft fullt upp med att virka Pandor. Är så kär i dessa små ulliga gulliga nalleliknande djur, att jag bestämde mig för att försöka mig på ett virka en egen.
Resultatet? Jo, jag är nöjd. Väldigt nöjd!

Den första heter Amanda Panda, sen vart det en blå som heter Robin Panda, och den senaste är en grön och gul som än så länge inte har nåt namn. Men jag lutar åt Kockum Panda. Fast det låter inte nå vidare värst bra. Färgerna påminner mig lite om de kockumskärl som jag och pojkvännen samlar på uppe i våran sommarstuga.





Bilderna är inte av den bästa kvaliteten för de är tagna med min mobiltelefon som inte är den allra bästa. Men det blir bilder iaf.

Nu ska jag ta och gå över till min älskade lillasyter och vi ska virka lite. Kanske ska ta med mig öronproppar för K är på ett USELT humör!! Envis som en röd gris!!


På tal om rödgris, jag har ju virkat en liten röd gris oxå som heter Kevin, den envisa lilla röda grisen!


På återläsande och puss på edra nosar!

Moster Ninni

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du vill vara med och tävla! Gud så söta amisar du har gjort, grisen är nog min favorit :D

    SvaraRadera